28 dec. 2010

OH SHIT!

Klockan var natt och jag kunde inte sova. Låg på min säng och tramsade runt på datorn, lyssnade på musik i hörlurar. Lampan var släckt och myggnätet nere. Så helt plötsligt vibrerar hela sängen!
Det skakade som om någon ryckte i den kraftigt, men bara kort.
Jag blev livrädd och ryckte ur hörlurarna fort som fan, tände lampan och såg mig omkring! Ingenting..
Jag skrev till Oscar som låg lika sömnlös som jag och var online på nätet. Jag hinner inte ens fråga honom fören han frågar mig. "Kände du det där?!"
Vi började direkt spekulera i vad det kunde ha varit och nu blev det ju inte direkt lättare att sova!


Mamma och pappa hade inte märkt någonting och enligt William var det förmodligen efterskalvet från en jordbävning i Kongo inatt. Sjukt!
Jag har aldrig varit med om något sånt och fyyyyfaaaan vad rädda vi blev!

1 kommentar: