2 feb. 2011

Bakterien och jag!

Jag och bakterien blir hemma idag! Jag känner mig skakis i kroppen och bakterien kalasar i magen på mig. Känner mig trött.
Då vet jag va "jalla-mage" innebär på riktigt då. Jag har aldrig åkt på något mer än solsting utomlands, vilket jag får i Sverige också, så det var väl dags att pröva på!
Pratade med Juliet och hon tyckte det var lika bra att vi stannade hemma. Jag hade väl kunnat vara på skolan, men eftersom deras toaletter inte ens är ett hål utan en smal liten springa så kändes det inte helt motiverat. Så, jag och bakterien vilar och hänger på toa medan vi väntar på att några tabletter ska dyka upp med bud!

Och där försvann elen igen!
Ha en bra onsdag vänner!

1 kommentar:

  1. Älskling, fy vad jag vill att du ska vara här jag vill inte att du ska vara så långt borta när du är sjuk.

    SvaraRadera