7 feb. 2011

Paulina VS Bakterien!

Dag 6. Vaknade med världens spränghuvudvärk. Klockan vad bara fyra. Det var länge sen jag hade sån spänningshuvudvärk. Det är för att jag legat ner madrassen i sängen så ligger numer i en grop. Nacken tycker inte riktigt om den vinkeln. Upp och tog en alvedon. Somnade om efter några timmar, lagom till klockan ringde. Redan varit på toa flera gånger, men bestämt mig för att göra ett försök. Jag åker till skolan. Ser om Benedict har tid för mig och ett möte. Så kan vi prata om min idé och så. Så får jag se hur magen ger med sig, annars får jag be om att få åka tillbaka hem. Inge mer med det. Bara att bita ihop! Nu jävlar får det vara nog.
Spelar reggae på hög volym och peppar mig själv
Jag ska klara det här, jag ska klara det här, jag ska klara det här!
Känner mig allmänt svag.. Är inne på dag fyra utan att kunna äta, men idag ska jag banne mig tvinga i mig något litet om jag så ska spy upp det! Kriget kan börja!

2 kommentarer:

  1. Älskling det är inte lätt att föra krig med sin egen kropp!!!!

    SvaraRadera
  2. Nä, jag märker det. Ena stunden känner jag mej bra andra stunder håller jag på att svimma! Bättre idag dock! :)

    SvaraRadera