6 feb. 2011

Toalettakrobatik?!

Jag blir då aldrig frisk! Mitt tålamod finns inte, jag vill vara frisk nu!
Är tillbaka där jag började och får knapra piller på nytt. Inte roligt alls. Jag har inte fått tillbaka någon feber dock och det känns skönt. Men toaletten är min bästa vän.. Nej, förlåt bakterien är min bästa vän. BAH!
Jag ser inte alls fram emot en ny vecka på skolan där toaletterna inte ens borde få kallas för toalett. Något "hål i marken" vore ju att ta i, då det snarare är en smal liten springa som dom tycker att man ska kunna pricka. Det kanske är en enkel sak för en unge som inte är speciellt högt uppe från marken (ja, jag vet att jag inte heller är speciellt lång) men för en vuxen blir det ju en liten bit. Meningen är kanske att man ska huka ordentligt.. Och samtidigt hålla upp kläder så dom inte släpas mot det nerkissade golve? Ett mysterium. Måste man vara akrobat och tävla i VM i afrika-kissande för att klara det?
Nä, det är ju ingen dröm för en sjuk västerlänning direkt. Men Juliet kunde intyga att det tyckte inte Ugandierna själva heller, och vad jag hört går inte ens kvinnor med röd-vecka i skolan under den tiden. Ett jävla mission bara att gå på toa?!
Jag längtar efter min egna toalett!

3 kommentarer:

  1. osäker på om din toalett går ner i min väska, men jag kan ju alltid försöka?? :D

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha! JA SNÄLLA gör det! Vore perfekt! Shyrre!

    SvaraRadera
  3. Inget för mig hör jag!
    Älskar Dig!!!!!

    SvaraRadera